Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

Just a little game!

Συνήθως δεν με ελκύουν πολύ τα βραβεία, παιχνιδάκια, τέστ κτλ. που παραπέμπουν σε, ας πούμε, "αλυσίδες" μέσα στον κόσμο του blogging αλλά απόψε είπα να παίξω το συγκεκριμένο παιχνίδι (;) που με προσκάλεσε η λατρεμένη Dream girl, μιας και έχω ακόμα όρεξη. Γιατί όπως έχω ξαναπεί, πάντα υπάρχει η εξαίρεση στον κανόνα. xD
10 πράγματα που αγαπώ: 1. Το κρεβάτι μου. *.* 2. Την λογοτεχνία. (Βιβλία κτλ.) 3. Τα all star. (Θα έλεγα και τις γόβες, αλλά έχε χάρη που είμαι μικρή και δεν φοράω ακόμα. :Ρ ) 4. Τον χυμό life ροδάκινο-μήλο (Κάνω και διαφήμιση। :S ). 5. Το άρωμα καινούργιων βιβλίων. 6. Τα φορέματα. 7. Την σοκολάτα. Φυσικά. 8. Τα δύο δαχτυλίδια μου. 9. Το πιάνο. (Όχι ότι ξέρω να παίζω.. ) 10. Και φυσικά.. Τον μπουλούκο μου! (Σνιφ... Το αρκουδάκι μου. *.* )
Θα έλεγα τον χειμώνα (<3), τον σύγχρονο χορό (όχι ότι δεν φαίνεται :Ρ ) και τον μπαμπά μου, που του έχω αδυναμία επειδή είμαστε ολόιδιοι, αλλά όσο να 'ναι δεν μπορείς να τα πείς και "πράγματα". :Ρ Προσκαλώ λοιπόν, με την σειρά μου σε αυτό το παιχνίδι, τους: Αγανακτησμένη έφηβη, Αrt, Dreamcatcher, Bigollo, Anlin,the sunray, Nathaniel και τέλος Fleur. Καλό βράδυ! ^_^

12 σχόλια:

  1. Τα αρκουδάκια έχουν ιδιαίτερη θέση πάντα. *_*

    Σμακ και καληνύχτα! ^__^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν και φοράω και γόβες σε εξαιρετικές περιστάσεις θα έλεγα...starακια for ever. <3
    ευχαριστώ για την πρόσκληση. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχά! :Ρ <3
    Τίποτα, Αγανακτησμένη Έφηβη! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To 7 πρέπει να βρεθεί στην κορυφή! Αγαπάμε σοκολάτα <3

    Τα λέμε! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααα δεν τα έβαλα με σειρά προταιρεότητας! :Ρ
    Αλλά ναι, η σοκολάτα είναι φοβερή. <3

    Μπι μπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και άλλο τάγκ!

    Πλησιάζω στα πρόθυρα αυτοκτονίας. :Ρ
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αααααα...ακομα περιμενω φοτο του μπουλουκου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θύμισέ μου το βράδυ, έχω στο πσ. :Ρ χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα ανταποκριθώ το συντομότερο! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή