Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

I'm sick and tired..

Βαρέθηκα να ακούω τα ίδια και τα ίδια.
Βαρέθηκα την έλλειψη εμπιστοσύνης, τα άσκοπα λόγια.
Βαρέθηκα την μονοτονία της ημέρας.
Βαρέθηκα τους περιορισμούς.
Βαρέθηκα να κρύβομαι.
Βαρέθηκα να προσποιούμαι ότι όλα είναι καλά.
Βαρέθηκα τα κρύα αστεία.
Βαρέθηκα να νιώθω μόνη.
Βαρέθηκα την έλλειψη παρέας, την έλλειψη καινούργιων ατόμων.
Βαρέθηκα τους σνομπ διπλανούς μου.
Βαρέθηκα να κάνω μάταιες προσπάθειες να πιάσω φιλίες με άλλα άτομα.
Βαρέθηκα να κάνω τους άλλους να με συμπαθήσουν.
Βαρέθηκα την παρθενοπιπίτσα των θρησκευτικών να προσπαθεί να κάνει "μάθημα".
Βαρέθηκα τις συντηρητικούς.
Βαρέθηκα τις δήθεν "εξυπνάδες".
Βαρέθηκα να κάνω τους άλλους να νιώθουν καλά με τα λεγόμενά μου.
Βαρέθηκα να συζητάω τα ίδια πράγματα κάθε μέρα.
Βαρέθηκα να ακούω αννθρώπους να βρίζουν συνεχώς ΧΩΡΙΣ λόγο. Βαρέθηκα να με πρίζουν συνέχεια να κάνω κάτι ή να μην κάνω.
Βαρέθηκα την γκρίνια σε καθημερινή βάση.
Βαρέθηκα την αδικία και την υποκρισία.
Βαρέθηκα τις αμπελοφιλοσοφίες μερικών, τα ψυχοκαταθλιπτικά τους και τα μελοδράματα.
Βαρέθηκα τα ψεύτικα πράγματα.
Βαρέθηκα να βλέπω ανθρώπους που είναι μονίμως κολλημένοι σε κάτι και επομένως, στάσιμοι εξαιτίας αυτού.
Βαρέθηκα να βλέπω το κάθε καθυστερημένο να λύνει τα "προβλήματά" του στο Facebook.
Βαρέθηκα την έλλειψη δημιουργηκότητας, ενδιαφέροντος και ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑΣ.
 Βαρέθηκα πολλά πράγματα φαίνεται.



I need some action. 
Unpredictable things. 
More special moments. 
More crazy people. 
More FRIENDS.



'Cause I'm sick and tired 
of always being sick and tired.

16 σχόλια:

  1. it's just one of those days, right?
    που βαριέσαι τα πάντα, που τίποτα δεν σου κάνει αίσθηση, που αισθάνεσαι μόνη και χωρίς κάτι ενδιαφέρον στη ζωή σου...

    το μόνο που μπορώ να σου πω ότι η έκρηξη δημιουργηκότητας και ανανέωσης θα σου έρθει όποτε το επιλέξεις εσύ. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα 'λεγα ότι βαριέμαι τα πάντα αυτή τη στιγμή.. Ισως απλά αποδέχομαι αυτή τη βαρεμάρα για τα πράγματα που ανέφερα, την κατανοώ, και προσπαθώ να την αφανίσω.

    Έχεις δίκιο στο τελευταίο σκέλος.
    Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε. ;)
    (Πολύ the secret είδα σήμερα. :Ρ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είπες the secret και το επόμενο σχόλιο είναι δικό μου. Τυχαίο; Δε νομίζω. :Ρ

    Onee-chan, πότε λες να σταματήσουμε να συμφωνούμε;
    Υπομονή μέχρι την άλλη βδομάδα...;)

    Bb :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μου σου έχω πει κάμποσες φορές πόσο μοιάζουν οι σκέψεις μας;
    Προσυπογράφω. Απλά η πιο αγαπημένη μου δική σου ανάρτηση.
    Σε φιλώ και θα τα πούμε κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έεεεεεεεελα.

    Ξες τι κούραση είναι; Δεν είναι μόνο βαρεμάρα, αλλά και κούραση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνω σ'ολαα...;)

    Αλλα Ειρηνη μου,τι λεγαμε το καλοκαιρι περι action? Εμεις δημιουργουμε το σασπενς.B)

    Ωστοσο συμφωνω οπως ειπα.;)

    Φιλακιαααααα....;)

    ΥΓ:Οταν νιωθεις μονη να θυμασαι πως μια κοπελα εδω στα Γλυκα Νερα σε λατρευει και θελει να χαμογελας.;)
    Because you are a souper girl.And supergirls don't cry.Souper girls just fly! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα poisunous!
    "Βαρέθηκα την έλλειψη εμπιστοσύνης, τα άσκοπα λόγια.
    Βαρέθηκα να κρύβομαι.
    Βαρέθηκα να προσποιούμαι ότι όλα είναι καλά.
    Βαρέθηκα να νιώθω μόνη.
    Βαρέθηκα να κάνω τους άλλους να νιώθουν καλά με τα λεγόμενά μου.
    Βαρέθηκα να συζητάω τα ίδια πράγματα κάθε μέρα.
    Βαρέθηκα να ακούω ανθρώπους να βρίζουν συνεχώς ΧΩΡΙΣ λόγο.
    Βαρέθηκα την αδικία και την υποκρισία.

    Kι εγώ βαρέθηκα, ΕΙΛΙΚΡΙΝΆ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρθενοπιπίτσααα!!! xD

    Θες να γνωρίσεις άτομα; Βγες. Αν δεν σε ικανοποιούν αυτοί με τους οποίους συναναστρέφεσαι είναι στο χέρι σου να ανανεωθείς λιγάκι...

    Και λυπάμαι που είμαι μέρος της καθημερινότητάς σου και προφανώς ένα μέρος αυτών των προτάσεων αφορά και εμένα. Έστω και κατά καιρούς.
    Δεν θίχτηκα, αλλά γενικά όλα όσα γράφεις εξαρτώνται αποκλειστικά και μόνο από την δική σου σύλληψη των γεγονότων.

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dream Girl, καθόλου τυχαίο. :Ρ
    Μάλλον ποτέ δεν θα σταματήσουμε να συμφωνούμε. xD
    Θα τα πούμε! Ελπίζω την άλλη εβδομάδα με λίγη τύχη. :σνιφ:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάρσυ μου, χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση και που βρίσκω ανθρώπους που να συμφωνούν μαζί μου. :Ρ
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα μου λές Creep; :/
    Συν τα νεύρα. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Fleuuuurrrrr, το είχα ξεχάσει αυτό με το σασπένς. :Ρ Έχεις δίκιο. :)
    Να περιμένεις τηλεφωνάκι το τετραήμερο. Β)
    Φιλιάααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φιλιά Ginny, χαίρομαι που συμπάσχεις. :Ρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Arty, όχι δεν αναφέρθηκα σε συγκεκριμένα άτομα στις προτάσεις μου και πόσο μάλλον σε εσένα. Τουλάχιστον δεν ήταν αυτό που ήθελα να προβάλλω.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή